loading...
من و بازاریابی شبکه ای
مشاور بازدید : 71 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

 

شاید هیچ صنعتی در تاریخ دنیا تا این حد دچار کج فهمی نشده باشد. هستند به اصطلاح کارشناسانی –تحلیل گران، نظراتی در رابطه با این صنعت مطرح می کنند، درباره اش به قضاوت می نشینند و تنها با شناخت اندک درباره نحوه عملکرد واقعی اش، مشروعیت بنیادین آن را زیر سوال می برند.

امید داریم شکاف عمیقی که بین تصورات بسیاری از آنها در باره بازاریابی شبکه ای و شناخت درست از این صنعت ایجاد شده است را از بین ببریم .

هدف ما این نیست که همه این "کارشناسان" را متقاعد کنیم که از بازاریابی شبکه ای استقبال کنند یا تمام شاغلین را مجاب کنیم که به این صنعت بپیوندند. بلکه امید واریم این شناخت را ترویج دهیم که بازاریابی شبکه ای صنعتی است معتبر که قانوناً نیازهای مربوط به توزیع، محصولات و کارآفرینیِ تعداد روبه رشد شرکتها، مصرف کنندگان و شاغلین را برآورده می کند.

پیشتر متذکر شدیم مفهوم کلی ای که در ذهن بعضی از بازاریابان شبکه ای وجود دارد در واقع تصویری منفی از این صنعت است –گاهی به دلیل تجربه ای بد ولی اغلب به خاطر کمبود اطلاعات و دانش –که سد راهشان شده نمی گذارد وارد بخش درست این کسب و کار شوند. تحلیل بی طرفانه این صنعت که در آینده در بخش مقالات خواهید خواند- شرحی بر عملکرد گذشته، حال و آینده این صنعت –باعث خواهد شد که دیگر خبرگان نوین به این سردرگمی دچار نشوند. آنان در این راه می توانند تصمیمی معقول بگیرند و بررسی کنند که آیا این صنعت مناسبشان هست یا خیر.

مشاور بازدید : 96 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

1) استفاده از محصول

توزیع کننده، محصول یا خدماتی را که معرفی می نماید خود نیز خریده و استفاده می کند. توزیع کننده به واسطه استفاده از محصول یا خدمات، مطالبی درباره فواید آنها آموخته و تجربه می کند. به اصطلاح صنعتی، توزیع کننده –به عنوان مصرف کننده محصول یا خدمات –به "محصولِ محصول تبدیل می شود". خرید از شرکت به قیمت عمده فروشی برای توزیع کننده، سود به همراه دارد. در برخی از طرحهای دستمزد یا پاداشی بابت مصرف شخصی –اگر بخشی از فروش کل گروه توزیع کننده باشد –دریافت می کند.

2) فروش محصول به صورت خرده یا عمده فروشی به مصرف کننده

الف- سود خرده فروشی (مبلغ گرفته شده از مشتری منهای هزینه ی کالای خریداری شده از تولید کننده یا شرکت بازاریابی شبکه ای).

ب- دستمزد فروش یا پاداش انجام کار از فروش محصولات یا خدمات که مستقیماً از طرف شرکت فروشنده پرداخت می شود.

3) ایجاد و مدیریت یک سازمان فروش

توزیع کننده می تواند از طریق عضو گیری، تمرین دادن و مدیریت فروشندگان زیرمجموعه خود یک سازمان فروش راه اندازی کند. به عنوان پاداش این مدیریت فروش، به توزیع کننده بالاسری یا مدیر فروشِ ترکیبی از دستمزدها و انعامهایی از کل فروش این گروه که شخصاً آنها را عضوگیری کرده، تمرین داده و مدیریت نموده است پرداخت می شود.

 

مشاور بازدید : 60 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

نقش اساسي مجراي بازاريابي شبكه اي، سرعت بخشيدن به نقل و انتقال محصولات و خدمات –رساندن سريع به بازار- با استفاده از مؤثرترين روش توزيع در بازاريابي يعني ارتباط شفاهي است.

 

در مجراي سنتي توزيع محصول به مصرف كننده، محصول از اين دستها و مراحل مي گذشت :

هزنيه اين مجرا، گران بوده و اغلب براي يافتن نمايندگان خرده فروش و اشباع فروشگاه ها به ميليونها تومان نياز است.

تا وقتي ساختار اين مجرا مرتبط با سهم بردن اعضاي مختلف مجرا باشد،‌به يك سيستم گران اجرايي حمل و نقل انبار دري و مديريت گردش كالا براي تأمين و خدمت گذاري به اعضاي مجرا نياز است.

تمام اعضاي اين مجرا همواره بايد درصدي از سود خود را صرف هزنيه هاي كاري خود كنند. بعلاوه ،‌ مواد خواركي بسته بندي شده از طريق جنگهاي تبليغاتي كه هزنيه هايي كلان را در بر مي گيرند،‌ تبليغ مي شوند.

 

نقش اساسي مجراي بازاريابي شبكه اي، سرعت بخشيدن به نقل و انتقال محصولات و خدمات با استفاده از مؤثرترين روش توزيع در بازاريابي يعني ارتباط شفاهي است.

 

بازاريابي شبكه اي در مقايسه، مجرايي مستقيم تر، كوتاه تر و ارزان تر است:

 

صرفه جوييهايي چشمگيري كه از طريق ارتباط شفاهي و رساندن مستقيم محصول از توليد كننده به مصرف كننده در بازاريابي شبكه اي انجام مي شود عبارتند از:

  •  نفوذ سريعتر در بازارِ هدف و در نتيجه كاهش سرمايه گذاري براي گسترش بازار و كمك به فروش بالا و نيز كاهش جريان نقدينگي در مرحله معرفي محصول.
  • كاهش هزينه هاي تبليغات كه جاي خود را به ارتباط شفاهي مي دهد.
  • حذف هزيه هاي جنبيِ دلالان غير ضروري.
مشاور بازدید : 144 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

1)    فروش مستقیم یک فرصت شغلی انعطاف پذیری را به عنوان یک کار تمام یا پاره وقت ارائه میدهد .

۲)     فروش مستقیم شیوه ی مناسبی برای ایجاد یک کسب و کار مستقل توسط مردم میباشد .

۳)     فروش مستقیم موجب رشد شخصی افراد و بر قراری روابط خوب اجتماعی میشود .

۴)     هر شخصی بدون در نظر گرفتن تحصیلات ، وضعیت مالی ،تجربه و توانایی های فیزیکی توانایی انجام این حرفه را دارا میباشند ، تجربه نشان داده افراد در هر رده سنی و با هر پیشینه ای توانایی موفق شدن در فروش مستقیم را داشته اند .

۵)     افراد مالک کسب و کار خود میباشند بدان معنا که :

۱-۵ : میتوانند به صورت تمام وقت یا پاره وقت فعالیت کنند و به هر میزان که مایل باشند وقت اختصاص دهند .

۲-۵ : افراد میتوانند هدف های مالی تعیین کنند و برای دست یابی به آنها برنامه ریزی انجام دهند.

۳-۵ : افراد میتوانند با سرمایه گذاری بسیار اندک یا بدون سرمایه گذاری مالک کسب و کار خود شوند .

۴-۵ : افراد میتوانند از طرف شرکت برای رشد و پیشرفت در تجارتشان آموزش دیده و مورد حمایت قرار گیرند

مشاور بازدید : 106 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
در این قسمت به شرح برخی از اصطلاحات که در طرحهای بازپرداخت به کار برده میشود اشاره میکنیم .طرح پرداخت در شرکتهای مختلف و در برخی ساده در برخی پیچیده است. هر اندازه که شما درک بهتری از طرح بازپرداخت شرکت داشته باشید به همان نسبت درآمدتان نیز بیشتر خواهد بود.
 compplan12

۱٫       رده (rank): امروزه کمتر شرکتی وجود دارد که برنامه رده بندی توزیع کنندگان در آن وجود نداشته باشد. یک طرح که مسیر حرکت در رده بندی شده باشد امتیازهای بسیاری را برای شرکت و توزیع کنندگانش به همراه خواهد داشت .

اولین مزیت وجود رده بندی در شرکت این است که توزیع کنندگان می دانند “مرحله ی بعد” چیست و چه میزان تلاش برای رسیدن به آن باید به کار ببندند .مزیت دیگر رده بندی این است که افرادی که سخت کار می کنند را از افرادی که  تلاش کمتری دارند جدا می کند . وجود رده بندی در طرح باعث ایجاد حس “دستیابی” و” شکوفایی” در افراد تازه وارد می شود و همچنین باعث ایجاد یک حس رقابت و حفظ موقعیت در افرادی که در سطوح بالاتر قرار دارند می شود. رده بندی از مهمترین فاکتورهای روانشناسی در mlm  میباشد .

۲٫       حجم فروش           (personal sales volume )

شامل محصولات و خدماتی می شود که شما برای خرید شخصی یا فروش مجدد به مشتریانتان از شرکت خریداری می کنید. امروزه در اکثر شرکتها این موضوع همراه با برنامه auto ship صورت می گیرد. به کار بردن فروش شخصی در طرح ها به این علت است که شما در صورتی قادر به فروش محصولات خواهید بود خود نیز از آنها استفاده کرده باشید.

۳٫       مشتری ها

مشتری ها باعث افزایش حجم فروش شما می شوند و هر اندازه مشتری های شما بیشتر باشد حجم فروش شخصی تان نیز بیشتر می شود در بالاترین رده ای که در جدول مشاهده می کنید شخص باید ۱۲ مشتری داشته باشد، در صورتی که هر کدام از مشتری های او در ماه ۳۰۰۰۰ تومان سفارش دهند او مجموعاً ۳۶۰۰۰۰ تومان فروش شخصی دارد و این مقدار ۲ برابر نیازش می باشد.

۴٫       حجم فروش گروهی ماهیانه

حجم فروش گروهی هسته اصلی هر طرح بازپرداخت می باشد و در حقیقت عامل اصلی که منجر به بالا رفتن رده میشود  افزایش حجم فروش گروهی می باشد. در طرحی که در بالا مشاهده می کنید تمام ۶ سطح در افزایش سطح پرداخت مشارکت دارند. در نمونه ی بالا یک associate نیاز به ۱ میلیون تومان فروش گروهی دارد تا به سطح برنز ارتقا یابد و این بدین معنی است که اگر یک associate در سطح ۲ خود دارای یک راهبر با تعداد ۵۰ نفر سازمان فروش باشد ، کمیسیون دریافتی این شخص تنها از ۲ سطح خواهد بود . همانگونه که مشاهده می کنید معیارهای متفاوتی برای رشد و حرکت در رده ها قرار داده شده است، و شما در صورت آگاهی کامل از آنها می توانید درآمد خوبی را برای خود فراهم کنید.

۵٫       گروههای فروش

در این نوع طرح هر اندازه گروه های بیشتری داشته باشید درآمد بیشتری کسب خواهید کرد . برای دستیابی به نقطه ی انتهای طرح شما باید گروه هایی که به رده مشخصی دست پیدا کرده اند را بسازید_به عنوان مثال شما در صورتی به رده ی گلد می رسید دو گروه فروش شما به رده ی سیلور دست پیدا کرده باشند و همچنین در صورتی که یک گلد قصد دارد به رده ی دایموند دست پیدا کند باید ۴ گروه فروش که به گلد دست پیدا کرده اند بسازد می خواهید این طرح سخت تر شود ؟! پس باید قوانین را سخت تر کنیم به عنوان مثال می توانیم بگوییم در صورتی که افرادی که شخصاً اسپانسری آنها را بر عهده دارید افزایش رده پیدا کنند شما نیز می توانید افزایش رده داشته باشید .

۶٫        سود خرده فروشی

همانگونه که در طرح مشاهده می کنید سود خرده فروشی از ۱۵ تا ۳۰ درصد تعیین شد ه است . بعضی از محصولات از حاشیه سود بیشتری برخوردار هستند در تصویری که در بالا مشاهده میکنید ۱۵% برای مشتریان شما است که از برنامه ی ارسال خودکار استفاده می کنند وبنابر این شما لازم نیست هزینه ای برای ارسال بپردازید یا انباری از محصولات داشته باشید.۳۰ درصد سود خرده فروشی برای محصولاتی است که شما به صورت رو در رو به فروش می رسانید و متحمل برخی هزینه ها می گردید.

۷٫       سود پرداخت

شما همیشه در این نوع طرح درصد مشخص شده ای از کل فروش صورت گرفته در هر سطح را به عنوان کمیسیون دریافت می کنید . کامپیوتر شرکت حجم فروش صورت گرفته توسط توزیع کنندگان و مشتریان را در هر سطح محاسبه می کند و در درصدی که از قبل مشخص شد ه ضرب می نماید. مبلغ محاسبه میگردد و در پایان ماه به حساب شما واریز میشود مفاهیم “compression” و”roll up” زمانی بکار می روند که یا یک توزیع کننده میزان شخصی حجم فروش شخصی خود را کسب نکرده و در این صورت سازمان فروش او و حجم فروش او به یک سطح بالاتر و جایی که یک شخص واجد صلاحیت قرار داشته باشد انتقال پیدا می کند .این موضوع باعث افزایش ۸۰ _۶در آمد شما می شود.

۸٫       پاداش نامحدود

این پاداش مربوط به کسانی می گردد که از سازمان فروش بزرگی برخوردار هستند به عنوان مثال در شکل بالا پاداش از سطح شش به بعد قرار دارد (سطح ۷) . این پاداش به علت تلاش فراوان توزیع کننده بر روی سطح در عمق بیشتر پرداخت می گردد.

۹٫       مخزن پاداش

عموماً ۲% از فروش نا خالص (قیمت عمده فروشی) برای این پاداش در نظر گرفته می شود که البته می تواند رقم قابل ملاحظه ای باشد برخی از شرکت ها مخازن پاداش را به طور مساوی تقسیم و این بدان معناست که اگر طرح باز پرداخت آسان باشد دلچسپ هم نیست . برخی شرکت ها این پاداش را تنها بین ۵۰ نفری که در رده دابل دایموند قرار دارند پخش می کنند.

مشاور بازدید : 505 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

در اینجا قصد داریم شما را با اصطلاحات و کلماتی که در یک شبکه سالم با آن برخورد می کنید ، آشنا کنیم این کلمات تقریبا امروزه در سرتاسر این حرفه برای طرحهای با عرض یا عمق نامحدود به کار برده میشود . تصویری که شما در زیر میبینید طرحی با عرض نامحدود می باشد.

compplan12

·         شما شکیل دهنده سازمان فروش (You)

تمامی افرادی که در تصویر بالا مشاهده می کنید گروه فروش شما نامیده میشوند در تصویر بالا مشتریان نمایش داده نشده اند اما در صورتی که یکی از توزیع کنندگان شما تحت عنوان مشتری قرارداد خود را ثبت نماید ، دیگر به او توزیع کننده نمی گویند، بلکه نام او مشتری میباشد. به افراد بالاتر از شما اسپانسر یا آپلاین میگویند .

·         سطوح (Level)

5نفری که در زیر شما قرار دارند “سطح ۱″ شما هستند. در بعضی مواقع افراد سطح یک، توزیع کننده مستقیم نامیده میشوند . میزان دریافتی در در هر سطح در طرح بالا به ترتیب ۱_۱۰%، ۲_۱۵%، ۳_۵%، ۴_۳% و  ۵_۱۰%

·         راهبر (Leader)

شخصی که در نقطه انتهایی سمت چپ شما قرار دارد راهبر نامیده میشود . سازمان فروش او متشکل از ۵۰ نفر است.

·         سازمان فروش موازی (crossline)

شما از فروش گروه موازی خود نمیتوانید پولی کسب کنید. شما میتوانید در راستای این برنامه ی بازاریابی و تلاش همگانی همدیگر را مورد حمایت قرار دهید.

این وظیفه شماست که دیگران حتی با وجود رقابت با یکدیگر کار کنند و موجبات ناراحتی و نگرانی کسی را فراهم نکنند. اگر گروههای فروش موازی با هم هماهنگ نباشند زمان هدر میرود و همه تلاشها در راستای جنگ با یکدیگر به کار میرود.

پاداش سطوح (Bonus Level)

زمانی که شما به حد مناسبی از فروش دست پیدا کنید شما فراتر از سطوح تعیین شده (۶لول) میتوانید پاداش دریافت کنید . اینگونه پاداشها اغلب مورد استفاده افراد حرفه ای و مجموعه سازهای موفق قرار میگیرد.

در این قسمت به شرح برخی از اصطلاحات که در طرحهای بازپرداخت به کار برده میشود اشاره میکنیم .طرح پرداخت در شرکتهای مختلف و در برخی ساده در برخی پیچیده است. هر اندازه که شما درک بهتری از طرح بازپرداخت شرکت داشته باشید به همان نسبت درآمدتان نیز بیشتر خواهد بود.

ادامه دارد…

مشاور بازدید : 149 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

اگر شما به بازاریابی شبکه ای به دید یک فرصت نگاه می کنید، ممکن است با تعدادی از شرایط و تعاریف آشنا شوید که تا الان برای شما نامانوس بوده اند. برای آن که بتوانید هر فرصت سرمایه گذاری در آینده را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید، درک و فهم این مسئله حائز اهمیت است که این شرایط و تعاریف چه معنا و مفهومی دارند و چگونه می توانند بر تجربه فروش مستقیم اثر بگذارند.

تفاوت بین فروش مستقیم و بازاریابی مستقیم چیست؟

فروش مستقیم عبارت است از فروش محصولات یا خدمات فارغ از داشتن مکانی ثابت برای خرده فروشی و این نحوه فروش عموماً از طریق معرفی و تبلیغ کالا به صورت شخص به شخص یا برگزاری جشن ها و گردهمایی ها برای تبلیغ کالا یا خدمات صورت می گیرد. فروشندگان مستقیم نیز پیمانکاران مستقلی هستند که به طور مستقل با آنها قرارداد بسته شده است و آنها محصولات یا خدمات شرکت را به فروش می رسانند و بر اساس میزان فروششان از شرکت پاداش دریافت می کنند. در سویی دیگر، بازاریابی مستقیم عبارت است از پاسخ گویی مستقیم به مشتریان از طریق فروش تلفنی، پستی و کاتالوگی.

تفاوت بین بازاریابی شبکه ای و طرح گردهمایی در چیست؟

به طور سنتی، بازاریابی شبکه ای عبارت است از انجام فروش به صورت شخص به شخص یا یک به یک به این صورت که فروشنده، کالا ها را تنها برای یک یا دو نفر به نمایش می گذارد است در حالی که در طرح گردهمایی یک فروشنده در مورد کالاها یا خدمات شرکت با گروهی از افراد اغلب در خانه ی فردی که دوستان و آشنایان خود را دعوت کرده صحبت می کند. در طرح برگزاری جلسات گردهمایی، به طور کلی یک فروشنده مستقیم کالا یا خدمات را به گروهی از افراد معرفی می کند. این جلسات اغلب در منزل یکی از خانم ها برگزار می شود و او از دوستان و اعضای خانواده اش  می خواهد در این جلسه شرکت کنند. میهمانان این فرصت را دارند که در طول جلسه در میان محصولات به نمایش درآمده بچرخند، اطلاعات کسب کنند و محصولی را در صورت تمایل سفارش دهند. (اگرچه تکنولوژی دیجیتال هم اکنون امکان برگزاری “جلسات مجازی” سفارش مجدد دادن و ارائه خدمات به مشتری از راه دور را فراهم کرده است در حالی که این تکنولوژی ها هنوز هم تا حد بسیار زیادی توجه افراد را به خود جلب می کنند) بسیاری از نمایندگی های فروش مستقیم از ترکیبی از هر دو روش برای فروش کالاها استفاده می کنند.

تفاوت بین طرح پورسانت دهی تک لایه (Singel level)  با چند لایه ای (Multi level) در چیست؟

در طرح پرداخت پاداش تک مرحله ای یا بازاریابی سنتی، نمایندگان فروش/ بازاریابان تنها بر اساس مبلغ (میزان) فروش خود پاداش (پورسانت) می گیرند. در طرح پرداخت پاداش چند مرحله ای نمایندگان فروش/ بازاریابان علاوه بر این که بابت فروش خودشان پاداش (پورسانت) می گیرند، بابت فروش زیر مجموعه های خود نیز پاداش (پورسانت) می گیرند.

یک دسیسه هرمی چیست؟

یک دسیسه هرمی سیستمی است که در آن شرکت کنندگان در ازای وارد کردن سایر افراد به سیستم پاداش دریافت می کنند. پرداخت هایی که توسط افراد جدید برای ورود به سیستم انجام می شود، به شخصی که او را وارد سیستم کرده و حامی او می رسد و تنها راه برای بازگرداندن مبلغ سرمایه گذاری این است که خود آن شخص نیز افراد بیشتری را به عنوان زیر مجموعه خود وارد سیستم کند. اصولاً به جای آن که دریافت پاداش (پورسانت) بر مبنای فروش کالا به مشتریان واقعی باشد، پرداخت پاداش بستگی به جذب افراد دارد. در یک طرح قانونی، پرداخت پاداش بر مبنای فروش محصولات واقعی به مشتریان واقعی است و این می تواند شامل فروش محصولات به خود افراد فروشنده که واقعاً خودشان هم از محصول استفاده می کنند، باشد. هزینه های مربوط به پیوستن به یک طرح قانونی کمترین هزینه ممکن است و معمولاً به اندازه ای است که قیمت محصول و یا سایر اقلام را پوشش  می دهد تا به فروشنده کمک کند کار خود را آغاز کند.

پیمانکار مستقل کیست؟

پیمانکار مستقل شخصی است که برای یک شرکت دیگر تحت شرایط تعریف شده در قرارداد یا موافقت نامه کار می کند. پیمانکاران مستقل در استخدام شرکت نیستند و به هر اندازه که مایل باشند کار می کنند. آنها خویش فرما هستند و مسئول جمع آوری و پرداخت مالیات بر درآمد خود نیز هستند.

“زیر مجموعه” و “اسپانسر” چیست؟

در یک طرح پرداخت پاداش چند مرحله ای زیر مجموعه به فردی گفته می شود که توسط خود فرد بازاریاب در سیستم جذب شده و آموزش دیده است همانطور که سایر افراد جذب شده در سیستم این کار را انجام می دهند و به این کار ادامه می دهند. یک فرد حامی نیز شخصی است که یک فروشنده را در سیستم جذب کرده است همان طور که افراد حامی آنها این کار را کرده اند. پاداش (پورسانت) معمولاً تا چند سطح به افراد جذب شده در سیستم پرداخت می شود، اما طرح های پرداخت پاداش در هر شرکت با شرکت دیگر متفاوت است. طرح های پرداخت پاداش می توانند پیچیده نیز باشند بنابراین این مسئله نیز حائز اهمیت است که قبل از این که وارد سیستم شوید، کاملاً بدانید که چگونه به شما پاداش (پورسانت) پرداخت خواهد شد. این همچنین فرصت خوبی است تا نشان دهید که پاداشی که دریافت می کنید، از محل فروش محصولات و خدمات است نه از محل عضوگیری.

زمانی که شما با اصطلاحات و شرایط مرتبط با فروش مستقیم آشنا شدید، می توانید با اعتماد به نفس از تصمیم خود برای پیوستن به یک شرکت اطمینان حاصل کنید. به یاد داشته باشید که قبل از امضا کردن موافقت نامه به عنوان پیمانکار مستقل بسیار مهم است که تمام بخش های آن را بخوانید و نسبت به موضوع آن اشراف دشته باشید. فردا نیز یک فرصت خوب برای شما وجود خواهد داشت پس زمان بگذارید تا بتوانید بفهمید کدام یک از این فرصت ها برای شما مناسب است.

اصول اخلاقی مورد استفاده در انجمن فروش مستقیم چیست؟

پایه و اساس انجمن فروش مستقیم تعهد به شیوه های تجاری اخلاقی می باشد و خدمت به مشتریان ازجمله اصول اخلاقی انجمن است. هر شرکت عضو این انجمن ملزم به رعایت استاندارد ها و رویه های موجود در دستور العمل ها بعنوان شرط اصلی و اساسی عضو شدن و استمرار عضویت شرکت در انجمن فروش مستقیم است.

دستور العمل اصول اخلاقی انجمن فروش مستقیم هم مصرف کننده (خریدار) و هم فروشنده را مخاطب خود قرار می دهد. این دستور العمل ضمانت می کند که شرکت های عضو اظهار نظری نمی کنند یا وعده ای نمی دهند که باعث گمراهی مصرف کنندگان یا فروشندگان آتی شوند. دسیسه های هرمی غیر قانونی هستند و شرکت هایی که از سیستم های هرمی استفاده می کنند، مجاز به عضو شدن در انجمن فروش مستقیم نیستند.

دستور العمل اصول اخلاقی انجمن فروش مستقیم توسط مدیر ناظر که باهیچ یک از شرکت های عضو انجمن فروش مستقیم در ارتباط نیست، اجرا می شود. مدیر ناظر هر کاری که بتواند انجام می دهد تا بتواند دعاوی را بگونه ای حل کند که طرفین راضی باشند و قدرت تصمیم گیری در مورد پرداخت خسارت ها را دارد. تمامی شرکت های عضو پذیرفته اند که به تصمیمات مدیر ناظر احترام بگذارند و به آن گردن نهند.

مشاور بازدید : 54 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

سال ها سبك زندگي اين بود كه: هر روز از خانواده خداحافظي كرده و به محل كار يا اداره برويد، سخت كار كنيد، وظايفتان را در صورت لزوم به منزل بياوريد و هر وقت لازم شد به سفر كاري برويد. براي ترفيع تلاش كنيد و در سازمان يا حرفه خود مورد تشويق قرار بگيرد. اين شغل تنها يا اولين محل درآمد شما بوده و اگر نتوانستيد و يا نخواستيد به آن ادامه دهيد، درآمدتان قطع مي شود.

اين رابطه اي است مستقيم بين وقت و پول. اين كار را براي مدت 30 سال انجام مي دهيد. سپس كاركردن را كاملاً‌ كنار مي گذاريد و بخش كوچكي از درآمد قبل خود شما را درغالب حقوق بازنشستگي از كارفرما دريافت مي كنيد. اميد داريد كه اين حقوق بازنشستگي در كنار پس انداز شخصي شما و خدمات تأمين اجتماعي، اجازه دهد زندگي اي همراه با صرفه جويي ...

آنچه گفتيم داستاني بود پر از اميدهايي ممكن. لطفاً‌دقت كنيد: همه حرفها در آن معادله قديمي كارمندي، درباره پول و امنيت نبوده و نيست. اين الگوي قديمي كاركردن درحال از هم پاشيدن است. فقط افراد ساده هستند كه نمي خواهند اين واقعيت را بپذيرند و براي حفاظت خود و خانواده شان دو دستي به همان فرصت هاي شغلي قديمي چسبيده اند...

فروش مستقيم چنين عمل مي كند:

شما به عنوان نماينده مستقل ( يا عنوان هايي مانند: توزيع كننده، همكار، مشاور، عضو يا صاحب كار مستقل يا كارآفرين فروش) با شركتي همكاري مي كنيدكه محصولات يا خدماتي را به همراه پشتيباني بازاريابي و اجرايي ارائه ميكند. در حالي كه شركت، مراقب زواياي مهم كسب و كار شماست، ‌شما آزاديد به فعاليت اصلي كه منجر به درآمدتان مي شود بپردازيد.

درآمد شما حاصل از فروش محصولات و يا خدمات و جذب ديگر افراد علاقه مند براي فروش همان محصولات يا خدمات است. هرچه فروش شما بيشتر باشد، درآمدتان بيشتر خواهد بود.

آنچه فروش مستقيم را جذاب مي كند اين است كه مي توان آن را تقريباً بدون هزينه اوليه شروع كرد و با هزينه كمي ميتوان آن را اداره نمود. سرمايه گذاري اوليه هنگفتي نياز نيست به جز هزينه اندكي كه احتمالاً براي تهيه يك استارتر كيك (‌بسته شروع كار) ثبت مي شود. بنابراين ميتوانيد كار خودتان را شروع كنيد آن هم بدون نياز به استفاده از پس اندازتان يا قرض كردن مبلغ هنگفتي از ديگران. سقفي براي درآمد شماوجود ندارد و نيازي نيست كه خانواده و دوستانتان را قرباني كنيد تا جزو برترين افراد كامياب باشيد.

به اين صنعت پويا خوش آمديد . اگر نيت كرده ايد كه بياموزيد و اگر نيت كرده كه كار بكنيد،‌زندگي اي را خواهيد ساخت كه خودتان و خانواده تان لياقتش راداريد و الگويي خواهيد شد براي آنها يي كه شهامت دارند روياهاي بزرگي در سر بپرورانند.

 

مردم نیاز دارند تا مهارتهای لازم برای موفقیت در دنیای تجارت را یادگرفته وکنترل زندگی خود را به دست گیرند.

می توانید این فرصت را به آنان معرفی کرده و برای همیشه زندگی آنان را تغییر دهید.

• آنها با خرید محصول مورد علاقه خود،تجارت خود را آغاز می کنید.

• محصول را استفاده نموده و به دیگران توصیه می کنید .    

• سپس به جلسات آموزشی لیدرها و دیگر بازاریابان دعوت می شوند ویاد می گیرند تا چگونه باورهای خودرا بزرگتر کرده و انگیزه لازم برای موفقیت و عمل را در خود ایجاد کنند.

• سپس به تدریج خود استاد این مهارت ها خواهند شد وآموزش آن را نیز به دیگران آغاز خواهند کرد.

• و شما تا زمانیکه مجموعه آنها به رشد خود ادامه دهد درآمد مضاعف خواهید داشت حتی اگر خودتان بازنشسته شده باشید.

شما شایسته این پاداش بزرگ هستید چرا که به افراد بیشماری کمک کرده اید.


مشاور بازدید : 213 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

با مطالعه زندگی افراد موفقی كه دارایی‌های بزرگی ایجاد كرده‌اند در خواهیم یافت آن‌ها دو چیز را فهمیده بودند. یك اینكه رئیس خود باشند و دو اینكه "اهرم" چیست و چگونه باید آن را در تجارت به كار گرفت.

فروش مستقیم تجارتی است كه هر دو این ویژگی‌ها را دارد. شما پس از پیوستن به یك شركت نتورك، كارمند آن نخواهید بود، بلكه می‌توانید كسب و كار خود را راه اندازی كنید، باید باور كنید هر روز صبح‌ كه در مقابل آینه قرار می‌گیرد، در حال صحبت با رئیس‌ خود هستید! همچنین كسانی كه شما به عنوان مشتری با آن‌ها صحبت می‌كنید می‌توانند در آینده تبدیل به شركایی مانند خود شما شوند، به این معنی كه آن‌ها نیز رئیس خودشان باشند، تجارت خودشان را هدایت ‌كنند، به این ترتیب شما شبكه‌ای از كارفرماها خواهید داشت كه كار آن‌ها برای شما نیز سودمند خواهد بود.

در بخش آزادی مالی گفتیم فروش مستقیم یكی از سه راه دستیابی به آزادی مالی است. هركس، با هر سطحی از توانایی، سواد و جایگاه اجتماعی و در كنار هر كاری كه هم اكنون به آن مشغول است می‌تواند با اختصاص میزان معینی زمان به فعالیت در این تجارت بپردازد.

با همه این توضیحات باز این پرسش پیش خواهد آمد كه چرا شما باید مشغول فروش مستقیم شوید؟

به تعداد افرادی كه در این صنعت مشغول به فعالیت هستند، پاسخ به این سوال وجود دارد، اما بد نیست برخی از مزایای بزرگ این کسب و كار را با هم مرور كنیم:

  •  امكان انتخاب همكاران و افرادی كه با آن‌ها كار می‌كنید
  •  ورود به دنیای تجارت با سرمایه‌ای اندك
  •  امكان شروع كار از خانه
  •  تصمیم‌گیری درباره ساعات دلخواه كاری‌تان
  •  لذت بردن از كسب درآمد نامحدود و دستیابی به آزادی مالی
  •  آموختن روش‌های موفق شدن در كسب و كار و زندگی
  •  گسترش كمی و كیفی دایره روابط اجتماعی

 اگر شما به بازاریابی شبکه ای به دید یک فرصت نگاه می کنید، ممکن است با تعدادی از شرایط و تعاریف آشنا شوید که تا الان برای شما نامانوس بوده اند. برای آن که بتوانید هر فرصت سرمایه گذاری در آینده را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید، درک و فهم این مسئله حائز اهمیت است که این شرایط و تعاریف چه معنا و مفهومی دارند و چگونه می توانند بر تجربه فروش مستقیم اثر بگذارند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 246
  • بازدید کلی : 9,927
  • آمارگیر وبگذر